onsdag den 10. august 2011

Klar til Take-Off..

WTF!! Jeg kan slet ikke tro det! Det er lige om lidt - om 13 timer står jeg i lufthavnen!! 


Jeg har fået pakket min taske - og hold da op, hvor kan man ikke have særlig meget med, når man kun må have 23 kg! Jeg måtte pakke om to gange. Det er ikke engang mit tøj der vejer - det skulle man ellers tro -.- .. Men nu er kufferten pakket og jeg er igang med at lave et powerpoint show om mig selv, som jeg skal vise frem derovre. 

Jeg har skrevet meget med de to første familier derovre, og så har jeg også snakket med præsidenten i Breakfast klubben. (jeg bliver sponsoreret af to klubber derovre: Rotary Breakfast Club og Rotary Noon Club). Præsidenten var meget sød at snakke med og han fortalte mig en masse ting, bla. at han har arrangeret noget velgørenhedsarbejde, som jeg skal deltage i - og det glæder jeg mig meget til at opleve :) 

Judy, som er et af Rotary-medlemmerne, har inviteret Ann (der også er et Rotary-medlem), mig og min første værtssøster med til en musical: Anne Get Your Gun. Og det har jeg selvfølgelig sagt ja til!! :D 

Skolen starter først tre uger efter jeg er kommet, så jeg har god mulighed for lige at falde til, før den normale hverdag kommer. Jeg har ikke endnu, fundet ud af hvilke fag jeg skal have, eller hvad klasse jeg skal gå i. Men jeg har kigget i et folder fra skolen, som Judy sendte mig, hvor der står alle de fag i, som man kan vælge. Præsidenten opfordrede mig til at tage nogle sjove fag, som man ikke kan prøve i Danmark, og ligge biologi på hylden :) Nogle af de fag, som jeg synes lyder interesant er: Dance, Drama, Guitar, Math, Cosmetology, Video Production, Indtroduction to Songwriting, Yearbook, Spanish, Photography, Fashion og Business Management. Men nu må vi jo se hvad det bliver til :)

Jeg fik nogle billeder af familien og huset med posten, og det ser rigtig hyggeligt ud! Nu glæder jeg mig bare til afgang! 

Jeg har sagt farvel til en masse familiemedlemmer, venner og veninder så nu er det ved at gå op for mig, at det altså er SNART! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar