fredag den 19. august 2011

Living the sweet life..

Jeg har det godt, siger jeg til jer!



Jeg har nu været her i en uge, og det er stadig lige så nyt og spændende, som da jeg kom. Jeg har været til mit første Rotary møde i Breakfast klubben (onsdag kl. 7.30), hvor klubbens præsident have bestilt en virkelig flot kage med mit navn på. Rotaryemblemet var også på, og der stod i bunden: Have A Great Year. Det var vildt sødt af ham. Jeg præsenterede mig selv kort, da jeg, den sidste onsdag i denne måned, skal holde et foredrag om mig selv og Danmark. 


Derefter tog vi ud for at plukke blåblær, og det var rigtig hyggeligt :) Senere den dag gik min værtssøster og jeg hen til poolen i parken, for at nyde solen (Oh My God vejret har været så fantastisk de sidste par dage). Der mødte vi Caroline og Brittney, da de arbejder som livreddere ved poolen - jeg kendte Caroline fra Brittneys fest. Caroline inviterede os til en sleepover hos hende - så nu har jeg haft min første sleepover i USA! :) Det var rigtig sjovt og hyggeligt. 

Caroline og Brittney havde lige siden første gang, jeg mødte dem, prøvet at overtale mig til at deltage på svømme-teamet - ikke som svømmer, men som en der skal hoppe fra vippe og lave alle de der spring. De fik mig overtalt til at tage med til svømmeundervisningen dagen efter (torsdag). De havde allerede fortalt Gud og hver mand, at jeg ville deltage - selv deres træner som blev 'really exited' som de sagde. Jeg blev også lige hurtigt vist rundt på noget af skolen (den er enorm stor), og det minder helt vildt meget om High School Musical, med lockers, de lange gange osv.) Men jeg kunne kun blive der i en halv time, da Shelly (værtsmor) kom klokken 8 for at hente os - vi havde lovet at hjælpe hende med at gøre hendes klasselokale parat til første skoledag. Hun havde sagt, at vi ikke behøvede at hjælpe, og bare skulle blive til svømmeundervisningen, men jeg ville gerne gøre hende denne tjeneste, da hun har været så sød hele tiden. 



Så vi hjalp hende med hendes klasselokale - jeg var meget træt, da vi ikke havde fået sovet meget natten inden, pga. sleepoveren. Da vi kom hjem, besluttede jeg mig for at løbe en tur og træne på en fitness maskine, som de har oppe på loftet. Det føltes så dejlig at træne igen. 

Senere den dag kom Brittney forbi, da vi havde planlagt en sleepover. Det var helt vildt sjovt, og Brittney og jeg svinger helt vildt godt sammen - det er bare rigtig ærgerligt, at hun rejser til Japan på søndag. Så jeg bliver enebarn, når jeg skal bo med hendes familie. Men forhåbentlig ser jeg hende igen, inden jeg rejser hjem. Vi har allerede interne jokes - og interne jokes, de mangler virkelig i ens hverdag, når man starter helt på ny. Og de interne jokes jeg har med familien, det er også godt :) De siger, de er en lidt skør famile.. ja, jeg siger dem ikke imod. Haha, men skøre på den gode møde :)


I dag har Brittney inviteret mig med på japansk restaurent sammen med hendes famile og et par venner. Jeg glæder mig meget, men jeg glæder mig ikke til, at skulle sige farvel til hende :( Hun er virkelig cool og sjov at være sammen med, og hun har den samme humor som mig ;) Hæhæ

Jeg har besluttet at deltage på svømmeholdet :) Så nu skal vi bare have alt papirarbejdet klaret..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar