søndag den 21. august 2011

Girls just wanna have fun :)

I'm having an awesome time here!

Fredag kl. 16 blev jeg hentet af Brittneys far (som vil blive min nr. 2 værtsfar), der skulle køre Paige (Brittneys veninde) og jeg hen til restauranten. Der mødtes vi med Brittney og hendes mor (min nr. 2 værtsmor). Der fik vi lækker japansk mad, hvor de laver det lige foran en. Det var rigtig hyggeligt og til sidst kastede kokken rejer i luften, som man skulle gribe med munden - det lykkedes i mit fjerde forsøg. Haha.



Derefter troede jeg at vi skulle hjem til Brittney, men de kørte hen til en fotograf. Der fik Brittney taget portrætbilleder og det endte med, at vi fik hinandens tøj på og blev alle sammen taget billeder af. Det var virkelig sjovt, og fotografen grinede sammen med os :)








Efter dette model-eventyr, tog vi hjem til Brittney og spillede Wii. Hun havde lovet mig, at jeg måtte låne alt det tøj, hun ikke tog med sig til Japan - så jeg shoppede i hendes klædeskab. Det var vildt fedt, og Paige lod mig få førsteret, da jeg ikke havde taget så meget tøj med hjemmefra, da jeg kun måtte have 23 kg. med..


Lørdag så jeg min første American Football Game. Det  var Daniel (min værtsbror) der spillede. Det var en fed oplevelse, men jeg kender ikke reglerne (selvom de prøvede at lære mig dem), så jeg så bare på, mens drengene hoppede på hinanden - ja, bogstaveligt talt! ;)



Lørdag aften skulle vi til Block Party - en årlig vejfest hvor der er et band, mad, en masse mennesker osv. Det var rigtig fedt, og jeg mødte en masse seje mennesker! Jeg spurgte bandet, om de kunne spille Party Rock Anthem, men den kunne de ikke spille - det havde jeg heller ikke regnet med, men man kan jo altid spørge.. han sagde at de kun spillede "music for white elder people". Det drillede jeg de voksne med. Haha! Men senere fik vi sat en Ipod til, mens de holdt pause, og så spillede vi Party Rock Anthem.


Søndag blev Audrey (værtssøster) og jeg hentet af Judy og Ann (Rotarymedlemmer jeg har skrevet meget med), da de havde inviteret os til Cooperstown for at se en musical. Vi spiste frokost et vidunderlig flot sted med en fantastisk udsigt. Efter frokosten så vi musicalen: 'Annie Get Your Gun', og den var virkelig god! På vejen hjem kørte vi forbi McDonalds, mums ;) Det var en rigtig god tur - Judy og Ann er rigtig søde, og jeg er rigtig glad for, at de tog mig med! :)





 Lækker frokost (+ dessert) YUMI! 



 








Tomorrow we are gonna go.. SHOPPING!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar