mandag den 18. juli 2011

24 dage til afgang!

Hej derude!
Jeg hedder Carina og er en pige på 16 år. D. 11. august rejser jeg til USA og skal være der et helt år. Allerede for to år siden vidste jeg, at det var det her jeg ville i stedet for efterskole eller 10. klasse. For to år siden glædede jeg mig, men det var ikke rigtig blevet en realitet for mig.. det er det heller ikke endnu selvom der kun er 24 dage til.

Jeg skal bo i Central New York State, i en by der hedder Binghamton, hvor der er 50.000 indbyggere. 

Jeg har skrevet en del med min første værtsfamilie, og de virker rigtig søde. Der er en pige på 15 år, en dreng på 14, en mor og en far - og så har de også en hund :) De bor 15 min. gågang fra Binghamton High School, hvor jeg skal gå.

Jeg har også skrevet med min nummer to værtsfamilie. Der er en datter på 15 år (som skal på udveksling i Japan, mens jeg er der), en mor og en far - så jeg bliver enebarn i denne familie. De har tre hunde :) Her er der også kun et kvarter til skolen.

Lige nu glæder jeg mig helt vildt til at komme afsted, men det er nok ikke helt gået op for mig at det er lige om lidt.. Og jeg ved godt, at det ikke er en charterferie, jeg skal på - It's not going to be easy, but it's going to be worth it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar