torsdag den 1. september 2011

Træning og hygge!

En SUND smoothie :)
Mandag var jeg igen til træning med svømmeholdet. I dag var Jake der også - han er vores manager, og jeg kender ham fra Brittney's afskedsfest. Han gik med op i træningsrummet sammen med udspringerne, og vi var kun to udspringere den dag. Vi snakkede mere end vi trænede, men det var rigtig sjovt :) Jeg fandt ud af, at udspring kun er en efterårssport, og Jake sagde, at jeg bare kunne være på drengenes hold i vintermånederne, men at der ikke er nogle konkurrencer der. Så hvis jeg stadig er vild med det til den tid, kunne det være fedt at fortsætte med det og blive bedre.

Judy kom forbi med cookies igen mandag :) Senere tog jeg til udspringstræning. Inden skolen starter træner vi hver morgen mandag til fredag, og hver eftermiddag mandag til fredag er der udspringstræning. Når skolen starter, er der træning lige efter skole.

Tirsdag var præcis det samme, bortset fra at jeg lavede min præsentation færdig, og Judy kom ikke med cookies igen ;)

Men onsdag skete der en masse ting! Om morgenen kom Dave (præsidenten fra rotaryklubben) kl. 7 for at samle mig op. Vi tog til Rotarymødet, og der holdt jeg et foredrag om mig selv og Danmark. Det gik faktisk ret godt - jeg brugte næsten ikke mit manuskript :) Derefter tog Shelly, Daniel, Audrey, Daniels ven og jeg hen på skolen. Der fik vi udleveret vores skemaer, og fik et skab (de berømte lockers). Men der var ikke et skab til mig, men damen sagde, at så snart hun kunne, ville hun finde ud af det og lægge en seddel til en af mine lærere. Shelly viste mig rundt på skolen, så jeg ved, hvor jeg skal gå hen til de forskellige timer. Jeg mødte nogle fra svømmeholdet, og Kelsey (en ven fra svømmeholdet) havde den nye hold-badedragt til mig.


Omkring middagstid kom Judy for at hente Audrey og jeg. Hun havde inviteret os med på en tur til Silver Lake, Pennsylvania. På vej derhen købte vi frokost på Subway, og Judy havde taget frugt, cookies, sodavand og chips med. Vandet i søen var lidt koldt, men når man først var kommet i vandet, var det ikke så slemt. Det var en rigtig stor sø, men vi var de eneste, der var ude og bade. Vi sejlede i kano, svømmede om kap og hoppede på hoved ned i det kolde vand. Det var en rigtig hyggelig tur :)


Judy, Audrey og jeg.
Baseball med autografer
Judy kørte mig direkte hen til udspringstræningen. Den dag var det kun en time, da vores træner skulle være et andet sted kl. 17. Men det passede godt ind i mine planer, da Joe, Audrey og jeg skulle til en reception kl. 18.30.



Til receptionen var der gratis mad, og man fik udleveret en baseball, da der var en masse berømte baseball-spillere, basketball-spillere og boxere. Vi spiste mad og dessert, og derefter gik Audrey og jeg rundt og fik autografer på vores bold. En af boxerne gav mig et billede af ham, hvor der stod 'Til Carina, Fra (og så hans autograf)'. I hjørnet skrev han: Carina is awesome!! Haha :)
På vejen hjem kørte vi forbi Weis (et supermarket), for at købe Ben and Jerry's! Mums!

I dag gjorde jeg rent på badeværelset, som var min pligt denne uge. Derefter blev jeg hentet af Jakes mor, Jake og en anden pige. Hans mor kørte os hen til et sted, hvor man kan spille frisbee. Der snakkede vi og spillede frisbee. To andre kom lidt efter. Da jeg kom hjem, pakkede jeg min taske, så jeg var klar til at tage til svømmestævne. Det var det første stævne i sæsonen, men jeg skulle ikke deltage denne gang, da man skal have 6 udspring, og jeg har 5. Jeg har fået af vide, at jeg er rigtig god, af en nybegynder at være - jeg har nu gået til udspring i en uge :)

Kl. 15 mødtes hele holdet (både svømmere og udspringere) ved skolen. Vi skulle køre med en af de gule skolebusser hen til Elmira skole, der er lidt mere end 1 time væk herfra. Til gymnastikstævner derhjemme er jeg vant til, at der er rigtig mange hold, men til disse stævner er der kun 2 hold og nogle gange 3 eller 4. I dag var der 2 - Elmira og Binghamton. Jeg sad på bænken ved trænerne. Raven, der også er en af udspringerne, har slået sin nakke, så hun ikke kunne deltage - så hun sad også på bænken. Jake og en anden dreng er vores managere, og de sad der også. Binghamton vandt! :) Det var sjovt at se på og heppe på vores hold, men det sjoveste var busturen på vej hjem. Lige inden vi tog hjem, fik vi pizza (fra trænerens pizzeria) og cookies (som Jake's mor havde bagt). På vejen hjem snakkede jeg med en masse, og vi tog en masse billeder. Vi havde også en nutella-fight :) En af pigerne fortalte mig, at hun var fan af det danske band Alphabeat!
Det var en rigtig sjov og hyggelig bustur :) Da bussen ankom til skolen var kl. allerede 21.





Jeg har det suverænt, og jeg kan slet ikke beskrive mine følelser med ord! Indtil videre har det været meget bedre, end jeg turde drømme om! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar