| Hjemmelavet ansigtsmaske.. mums! |
| Læsser lastvognen |
Lørdag tog vi alle 5 hen til et lager for at fylde varer på en lastbil. Det var mad, drikke, bleer og andet, der skulle doneres til de steder folk, der var blevet evakueret, opholdt sig - mit første volunteer job! Om aftenen tog vi hen til en af deres vennefamilier, hvor der var nogle andre også. Der spiste vi god mad og dessert, og derefter bagte Sarah og jeg (pige på min alder, datter i en af familierne) mindst 75 muffens. De skulle gives til brandmændene, som ville give dem videre til nogle af de evakuerede - det var to gode gerninger på en dag ;) hæhæ.
| Når en peber kage bager, bager peber bage kager... |
Vi var i kirke, og før vi gik ind i selve kirken, mødtes alle unge (14-17 år) ude foran, hvor der var morgenmad og en masse lege, hvor man lærte hinanden at kende (jeg tror, at det er en slags konfirmationsforberedelse, men at alle kan deltage, selv dem der er blevet konfirmeret). Det var rigtig sjovt og hyggeligt. Det var først der, at det gik op for mig, at det den dag var 9/11. Der blev prædiket om det i kirken, og da vi kom hjem, så jeg reklamer om det. Jeg synes, at det er anderledes at være i USA på 9/11, end det er at være i Danmark.. man kan føle det mere, og det er tættere på en.
Om aftenen fik vi en opringning fra skolen, og vi fik af vide, at skolen ville åbne mandag!!
| Det gør ondt i fingrene! ;) |
Men skoledagen var ret interessant, og jeg glæder mig til at have idræt for første gang i morgen.
Efter skole kom Jake hen til mig ved mit skab, og jeg tog mine træningsting, da jeg nu skulle til udspringstræning. Jake og jeg fandt Caroline og nogle andre piger fra holdet, og vi gik sammen ned i vægtløftningsrummet, hvor vi skulle løfte vægte. Derefter blev vi hentet af en skolebus, der kørte os hen til East (en anden skole), da det er der vores pool er, og Jake tog med. Jeg lærte to nye udspring - 1 1/2 salto og dobbeltsalto.
Efter træningen blev jeg hentet af Shelly og Audrey, og Shelly kørte Audrey og jeg direkte hen til drop-in ved kirken. Jeg rendte stadig rundt i badedragt. Det var sjovt til drop-in. Pastoren (der er en und kvinde) var der også. Vi spiste pizza og derefter Tie-dyeede vi t-shirts. Det var rigtig sjovt, og min endte faktisk med at blive flot. Dette var anden gang jeg prøvede at Tie-dye.
![]() |
| Tie-dye |
Ps. Siden torsdag har vejret været rigtig godt med sol og blå himmel :)



Ingen kommentarer:
Send en kommentar