torsdag den 8. september 2011

Vand over det hele!

Tirsdag skulle jeg til mit første Rotary Noon Club møde. Jeg sov længe den dag, da det var den sidste feriedag inden skolen startede. Audrey vækkede mig en time før Joe ville hente os, for at køre os til mødet (Joe er medlem af den klub, og Audrey og Daniel var blevet inviteret med af Ann, der også er medlem af klubben). Til mødet snakkede jeg med nogle nye mennesker, og jeg blev spurgt, om jeg ville introducere mig selv i et minut. Det sagde jeg ja til, selvom jeg ikke var forberedt. Men jeg fortalte bare lidt om mig selv og min familie :)

Der var lækker frokost og dessert. Da mødet var færdigt, kørte Joe os hjem. Kl. 15 skulle jeg være på skolen, da jeg skulle med svømme/udspringsholdet til konkurrence. Jeg fandt ud af, at jeg faktisk har seks udspring - så jeg kan sagtens deltage, hvis jeg vil. Men jeg vil gerne øve mig lidt mere, før jeg deltager :) Så jeg sad på bænken sammen med Jake og den anden dreng, der også er manager. Jeg snakkede meget med Jake, Caitlin og Raven (Caitlin og Raven er også udspringere).
Da jeg kom hjem, spiste jeg aftensmad og pakkede skoletaske til næste dag.

Onsdag var første skoledag! Jeg var meget spændt. Skolen starter hver dag kl. 8, men mine søskende kan godt lide at være der tidligt, så vi var på skolen kl. 7.30. Vi gik hen i gymnastiksalen for at hente vores endelige skemaer og vores skabsnummer. Der var stadig ikke noget skab til mig, så jeg fik besked på at gå hen til værelse A100. Jeg fulgtes med Audrey derhen, men på vejen derhen blev vi væk fra hinanden, da jeg stoppede op og hilste på en jeg kendte fra udspringsholdet. Så jeg måtte prøve at finde rundt på egen hånd. Da jeg fandt lokalet, var der ingen. Så gik jeg hen til min skolerådgiver og fortalte, at jeg ikke havde noget skab. Hun kunne huske, at hun havde set mit navn på en liste med skabsnumre, og hun fandt mit skabsnummer og kode til mig. Derefter skulle jeg finde mit skab. Jeg vidste, at mit skab var på 3. etage i bygning B. Da jeg var tæt på mit skab, mødte jeg Audrey, og jeg fandt ud af, at vi har skabe tæt på hinanden.

Football field
I min første time, var der kun to piger inkl. mig, og resten var drenge - nok fordi det er et businessfag. I de andre timer var det lidt mere ligeligt fordelt. Da det var frokost, havde jeg en aftale med Jake. Jake, hans veninder og jeg gik på pizzeria. Efter frokost havde jeg engelsk, og midt i engelsktimen fik vi af vide, at efter timen skulle vi gå hjem pga. oversvømmelser. Så efter timen hentede jeg mine ting i skabet, og mødtes med Daniel og Audrey ude foran skolen. Det regnede meget, og jeg havde heldigvis hættetrøje på. Men mit valg af sko var ikke særlig passende. Jeg havde ballerinasko på, og det gik godt det første stykke, men allerede da vi nåede til den første store vandpyt/rindende flod måtte jeg tage dem af og gå på bare tær. Daniel valgte at klatrer på hegnet ved fortovet. Da vi var nået et stykke hen ad vejen, blev vi (Audrey, Daniel, mig og to af Daniels venner) samlet op af Joe.
Supermarket
Da vi kom hjem, fik vi skiftet tøj, og Audrey og jeg bagte cookies. Da skolen var lukket, blev træningen automatisk aflyst, da det er en skolesport.

Poker face
Torsdag var skolen stadig lukket. Jeg sov til klokken 12, og havde planer om at træne den dag. Men da jeg stod op, fortalte Shelly mig, at man ikke måtte tage bad pga. oversvømmelserne. Så derfor fik jeg ikke trænet.. Den dag rendte jeg bare lidt rundt - jeg spilede poker med Daniel og hans ven, fik skrevet til DK, at jeg er i live, og øvet mig lidt på guitaren. Er du gal, det er hårdt for fingerspidserne!! Jeg 'spillede' sammenlagt 5 min., og mine fingerspidser er helt smadrede.

Denne weekend var det meningen, at jeg skulle til Inbound Orientation i Cooperstown (alle udvekslingsstudenter fra andre lande i mit distrikt samles), men den er blevet rykket til en anden dato pga. oversvømmelser. Jeg havde ellers lige glædet mig til at møde de andre :(

Jeg har skrevet med en australsk udvekslingsstudent, der bor i Vestal, som er en by der ligger op ad Binghamton. Hvis forholdene bliver bedre udenfor, har vi aftalt at mødes. Det kunne være sjovt at møde en anden udvekslingsstudent, og da han er fra Australien (hvor deres skoleår starter i januar), har han været her i 8 måneder - så det kan jo være, at han kan give mig nogle gode råd :)



Lidt updates herfra, og nu vil jeg så sove, da klokken er 1 om natten, her hvor jeg er :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar