mandag den 5. september 2011

Camping and other stuff..

Fredag morgen var der igen styrketræning. Desværre var der ikke udspringstræning den dag :( Men det passede faktisk perfekt ind i mine planer, da jeg så kunne tage med de andre til Daniels football kamp. Det tog 3 timer at køre derhen, og vi stoppede ved McDonalds for at købe aftensmad. De andre kampe han har spillet, har været træningskampe, og denne kamp var den første 'rigtige' kamp i sæsonen. Binghamtons cheerleadere var der også, og da det var på udebane, var der ikke så mange Binghamtonfans. Det meste af tiden brugte jeg på at kigge på cheerleaderne. Nogle gange tænkte jeg: Hmm.. det kunne da være meget sjovt at prøve. Mens andre gange: Jeg skal bare ikke være cheerleader. "Stop, and shake it, stop, and shake it!" Altså helt ærligt. Haha.


Så var der dømt camping! :) Lørdag morgen pakkede jeg en rygsæk, og kl. 12 kørte vi afsted. Audreys og Daniels fætter, Jake, var blevet inviteret med. Jake er 17 år, og jeg mødte hans storebror Josh for ca. en uge siden. Campingstedet var kun en halv time væk, og da vi ankom, slog vi teltene op. Audrey og jeg fik vores eget telt, drengene fik deres eget, og Joe og Shelly fik deres eget. Der var også et telt, som vi slog op over bordet. Det var varmt igen den dag, så efter at have pakket ud, gik Audrey og jeg ned til stranden (de kalder det en strand, men jeg ville kalde det en sø, de har prøvet at lave til en strand/swimming pool). Vandet var koldt, men det var ikke så slemt, når man først var kommet i. Kl. 15 kom 3 af deres vennepar med børn. De havde alle taget forskelligt mad med, så der var buffet med sushi og det hele.

Efter aftensmaden var der gratis is på 'stranden' og DJ. Vi gik derned og fik is og gik hjem igen. Da vi kom tilbage til teltpladsen, spillede vi ultimate frisbee og legede en slags gemmeleg/fangeleg. Så var der dessert, der bestod af en lækker kage!! Mums :)

Pige-teltet!
Søndag morgen kl. tidlig, gik Jake og Daniel ned til stranden for at fiske. De fangede en stor fisk, og Jake skar hovedet af den.. Adr! Han skar den i mindre stykker og stegte den på panden over bålet - og det smagte faktisk godt. Senere gik Jake, Daniel, Audrey og jeg til stranden. Jeg havde taget mit kamera med, så jeg filmede dem, mens de sang højlydt ude i vandet, og mens de legede en leg, hvor de skulle hoppe rundt og sige en masse lyde. Hahah! Det var så sjovt!

Det var meningen at vi skulle have blevet til mandag, men da det ville regne mandag morgen, besluttede vi os for at køre hjem søndag eftermiddag. Så vi pakkede sammen, og på vejen hjem købte vi Ben and Jerrys :) Det var en rigtig god (men kort) campingtur. Det eneste jeg ikke kunne lide ved den, var alle insekterne! OMG! Der var edderkobber overalt! Der var lige en på Daniels trøje og så en på mit ben! Adr!


Daniel prøver at drukne mig.. hæhæ




VANDKAMP



Mandag morgen (i dag for mig, i går for jer) Tog jeg igen til styrketræning. Da det var en slags feriedag, var der ikke udspringstræning om aftenen. Vi kørte Jake hjem, og tog på Dunkin' Donuts og fik varm kakao, da det var koldt og regnede udenfor - og så selvfølgelig også nogle donuts ;) Da vi kom hjem igen, trænede jeg på den fittnes maskine Daniel har på sit værelse. Om aftenen tog Shelly og Joe til noget arrangement hos deres venner, så Audrey, Daniel og jeg så film mens Daniel spiste pizza, og Audrey og jeg spiste sushi :)
Audrey har farvet sit hår :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar