søndag den 18. september 2011

I speak Americano..

Denne skoleuge har været awesome!! Den første dag, følte jeg mig... hmm, jeg vil ikke sige ensom eller alene, men jeg følte mig ikke helt inde i varmen endnu. Men allerede fra tirsdag af, begyndte det at gå op ad bakke. Jeg mødte hele tiden nye mennesker, og hver eneste dag spiste jeg frokost med en ny. Når jeg går ned ad gangen nu, er der hele tiden folk der hilser - nogle gange ved jeg ikke engang hvem personen er. Jeg er blevet rigtig gode venner med Jake, og så har jeg snakket meget med (og spist frokost med) en pige der hedder Shannon. Vi har to fag sammen: IB Math og Idræt.

IB Math lektier

Caitlin, Jake og jeg
Jeg har et par bukser, der er løse og blomstrede. Jeg havde dem på i fredags, og ALLE var vilde med dem. Det var vildt sjovt at have dem på, for jeg kunne se folks blikke, da jeg gik ned ad gangen. Selv nogle af drengene sagde, at de er vildt fede, og at de også vil have et par! haha. Her kalder de dem European Pants.
Da det blev weekend, var jeg (tro det eller ej) faktisk lidt trist, over ikke at skulle i skole dagen efter. Jeg elsker at skulle i skole. Jeg oplever nået nyt hver eneste dag, og møder hele tiden nye mennesker - der er fedt fedt fedt!
Mit skab

BHS = Binghamton High School
Fredag aften var der den første hjemmebane football kamp! Folk snakkede om det i skolen, og cheerleaderne havde deres cheerleader uniform på i skole. Selv det at gå ned ad gangen med de 'berømte' skabe på hver side af en, og se en cheerleader i uniform stå og snakke med en anden, er en oplevelse! Der er jo ligesom i filmene! Nå tilbage til kampen... En masse fra skolen kom for at se den, og der var god stemning. Min værstsøster er i bandet, der spiller ved kampene, og min værtsbror er en af spillerne på banen. Jeg fulgte nu ikke særlig meget med i kampen, da jeg tog billeder. Min Yearbook lærer havde nemlig bedt mig om at tage billeder fra kampen til årsbogen. Han havde givet mig et VIP Yearbook Staff pas, så jeg kunne komme ind på banen (altså der hvor udskifterne sidder). Jeg fik taget en masse billeder, og hele aftenen gik jeg rundt med Caitlin (veninde fra udspringsholdet).
Cheerleaders!

Alex og jeg (Shannon i baggrunden til højre)




Lørdag tog vi hen til et outlet, der ligger to timer væk. Men de to timers kørsel var det hele vær! Det var vildt fedt og kæmpe stort! Jeg fik købt en masse, men jeg mangler stadig en del, så jeg bliver 'desværre' nød til at gå på shoppingtur igen - måske shoppingcenteret kunne være en idé? :) Der var vildt mange butikker, og jeg fik da kørt kreditkortet et par gange ;) 

My siblings
På vejen hjem spiste vi aftensmad på Buffalo Chicken restaurant. Der var fjernsyn lige meget hvor man kiggede hen!
Doggy bags

Søndag var jeg i kirke, men før kirke kørte alle teenagerne hen til 'The Best Bagel In Town' og købte bagels og chocolate chip creme cheese. Mums! Efter kirke kørte Joe mig hen til mobilforretningen, så jeg kunne fylde mobilen op :) Derefter tog vi hjem. Jeg lavede lektier, gjorde det lille badeværelse rent (som er min ugelige pligt), og så løb jeg en tur. Jeg sluttede dagen af med Ben and Jerrys Chocolate Chip Cookie Dough!! MUUUUUUUUUUMS! :)

Booya!
Jeg fortalte nogen fra svømmeholdet, at danskere siger "Booya" og laver Mickey Mouse øre, når vi hilser på hinanden. Så hver gang vi stødte ind i hinanden i skolen, sagde de Booya! Hahah! Jeg måtte holde mit grin inde hver gang :) Men nu ved de godt, at det ikke er rigtigt. Da de fandt ud af det, blev de først skuffede, men bagefter var de flade af grin :) De sagde, at de stadig vil sige booya, hver gang de ser mig i skolen, haha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar