torsdag den 13. oktober 2011

Sleep-overs, swim meets and cupcakes...


Okay.. de kalder det 'a swim meet', hvilket er en konkurrence mod et andet hold, hvor vi konkurrer hold mod hold i både svømning og udspring - så når jeg skriver swim meet, ved I, hvad jeg snakker om ;)


De fire udspringere
Mandag, onsdag og torsdag havde vi swim meets, og jeg deltog i dem alle. Det går faktisk ret godt for mig med alt det der udsprings noget. Jeg blev nr. 3 ud af 9 :) Og svømmetræneren er begyndt at kalde mig Champ, Haha. Jeg kan rigtig godt lide sporten, det eneste minus er, at jeg er tvunget til at være iklædt badedragt.. jeg hader badedragter! Specielt når de er en lille tand for små. Men jeg overlever ;) Men siden jeg godt kan lide sporten, har jeg overvejet at fortsætte i vintersæsonen også. Men der er ikke noget 'Swim and Diving team' for piger om vinteren, så jeg ville træne med drengene. Men så ville det kun være træning, da der så ikke ville være konkurrencer. Men jeg tror at jeg vil prøve noget nyt.. Min idrætslærer (der også træner track holdet) vil have, at jeg melder mig til track holdet. Track er hvor man løber, springer langdistance, pole vaulting, kuglestødning osv. Der er indendørs track om vinteren og udendørs om foråret. Jeg vil gerne gå til track om foråret, men om vinteren tror jeg at jeg vil prøve at være cheerleader for basketball.
På 'The Cider Mill'

Hov det var vist et sidespring.. hvor kom jeg fra? Når ja, swim meets. Okay, så torsdag var det ikke et normalt swim meet. Den dag var det Senior Night!! Og jeg er jo senior (12. klasse)! Så torsdag fik jeg fri en time tidligere og mødtes med alle seniorne fra holdet ude foran skolen. Så kørte vi til The Cider Mill, hvilket er et sted, hvor de har nybagte donuts, kæmpe cookies, candy apples, frisk æblemost, en masse græskar og andet. Selv det at køre derhen var en oplevelse, da det var en af mine venner, der kørte os. Det var vildt fedt, og hun kørte faktisk rigtig godt. Efter vi havde været på The Cider Mill, kørte vi hen til vores swimming pool (der hvor vi altd træner). 
I bilen

Da vi kom ind, var der pyntet over det hele. Alle juniorne havde samlet ’senior money’ ind, så de kunne købe pynt og gaver. Der var en stor plakat til hver af seniorne med vores eget navn og en masse søde hilsener, en kurv med en masse gaver, en stjerne med vores eget navn og en masse pynt og guirlander. Seniorne fik hurtigt klædt om, og så skulle der tages holdfoto, der skal bruges til yearbook (årsbogen). Derefter gik seniorne ud for at finde den mandlige træners bil, så vi kunne tegne/pynte/dekorere/crashe den. Vi havde nemlig købt en masse til at gøre det med på vejen. Men jeg kunne desværre ikke, da min udspringstræner sagde, at jeg skulle varme op (alle de andre seniore er svømmere). Men jeg så billeder efterfølgende og sikke et mesterværk ;)

Bill's bil

Holdfoto
Nogle af mine venner fra skolen var der for at se mig og de andre. Og lige før det startede kom halvdelen af football holdet for at hæppe. Hele midt sektionen var reserveret til dem, og de hæppede præcis ligesom cheerleaderne hæpper på dem: ”Lets go Patriots! (klap klap klap klap klap) lets go Patriots!” Det var ironisk.

Flot dekoreret
Da det startede skulle seniorne en ad gangen gå med sine forældre, en ven, et søskende eller ingen ved deres side, op langs poolen. Når man så nåede op til alle de andre fra holdet skulle ledsageren gå tilbage, og så krammede man alle fra holdet, der stod på række. Alt imens en veninde fra holdet læste op fra et papir man selv havde skrevet. Mit var omkring hvem  jeg er, hvornår jeg kom, hvornår jeg rejser, hvorfor jeg valgte udspring, hvor glad jeg er for at have valgt det, mm. Min veninde Alex var den, der læste det for mig. Da alle seniorne var kommet hen til den anden ende, stillede vi op på startblokkene, og svømmetræneren sagde et par ord. Han var lige ved at græde. Og så hoppede vi i vandet og svømmede ’den sidste’ bane sammen.
Den 'sidste' svømmetur

Min plakat og min stjerne :)
Det var en rigtig god dag, og jeg er vildt glad for, at jeg er senior dette år, for det giver mig mange sjove og anderledes oplevelser, som jeg ikke ville have oplevet, hvis jeg var junior.

På restaurant fredag
Det var også en rigtig god weekend! For det første var det fantastisk vejr! For det andet var det en lang weekend, da vi havde fri mandag, da det var Columbus dag. Lørdag tog jeg med min veninde Sydney i shoppingcenteret for at finde en kjole til homecomig dance. Det var rigtig hyggeligt, men jeg fik ikke købt en. Vi tog hjem til mig, så jeg kunne pakke min taske. Halv seks kom Judy (rotarymedlem) og samlede Sydney og jeg op og kørte os over til min veninde Shannon. Jeg havde nemlig spurgt Judy, om hun kunne køre os, da mine værtsforældre var i byen.

Shannon og jeg
Sidney og jeg 

Glitter tattoo
Vi havde planlagt en sleep-over hos Shannon. Vi havde en rigtig sjov og hyggelig aften og nat! Næste morgen tog Sydney hjem, og jeg blev hentet halv tolv. Vi kørte hen til en velgørenheds koncert der varede fra 11.00 til 23.00. Der var en masse forskellige band, og en masse boder med mad og ting. Audrey og jeg fik lavet en glitter tattoo, og vi havde en hyggelig dag på plænen med en masse musik.


Mandag mødtes jeg med Shannon i centeret, da jeg gerne ville se, om jeg kunne finde en kjole.. og jeg fandt en! Yay :) Derefter gik vi over på Dunking Donuts for at købe en ice cofee. Der var en lang kø i drive-thruen, men da vi gik indenfor, var der helt tomt!
Chilling

Shannons far kørte mig hjem, og da jeg kom hjem, lavede jeg lektier og skypede med min familie i Danmark :) Audrey og jeg bagte cupcakes med en masse icing (glasur). 12 af dem var normale, og de andre 12 var overraskelses cupcakes. Vi havde nemlig puttet forskellige ting i midten af dem - banan, rosiner, kiks, skumfidus, peanutbutter og andet underligt :) 

Vi havde et swim meet tirsdag og også et i dag. Vi tabte tirsdag men vandt i dag. Jeg kom på en 2. plads ud af 7 :)
To timers bustur til et swim meet

I går ankom den pakke mine forældre havde sendt til mig!! Dansk slik (salte fisk og läkerol), rugbrødsblanding, danske flag mm. Det var rigtig dejligt med noget dansk!!

De sidste par dage har det været specielle dage i skolen, hvor man skulle (hvis man havde lyst), være iklædt noget bestemt tøj, da det var dagene op til Pep Rally (Pep Rally er i morgen, så jeg vil forklare hvad der er på et senere tidspunkt, når jeg selv finder ud af det) haha! Tirsdag: 'Universitets'-dag. Onsdag: 'Thai die'-dag. Torsdag: 'Harry Potter and super hero'-dag, og i morgen skal man være iklædt en bestemt farve, afhængig af hvad klassetrin man er (alle farverne er skolens farver). 

Universitets-dag
Jeg har ikke en tredje familie endnu, men tre af mine venner (Jake, Sydney og Shannon) vil gerne være nummer tre. Så de har alle tre ringet til Rotary. Jeg vil ikke stå i det dilemma at skulle vælge imellem dem, så jeg vil have at Rotary vælger for mig. Men jeg er rigtig glad for, at deres familier vil åbne deres hjem for mig.

I morgen er det homecoming dance, og jeg glæder mig rigtig meget!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar