onsdag den 13. juni 2012

Prom!!

Så søde vi er ;)
Fredag tog jeg i skole de første 3 timer. Der er nemlig påkrævet, at man skal være i skole mindst tre timer for at deltage i prom. Efter tredje time mødtes Veech, Shannon og jeg ude foran skolen. Shannon havde fået lov af hendes forældre til at tage hjem med mig, så hun kunne hjælpe mig med forberedelserne. Vejret var ikke så godt den dag, men heldigvis regnede det ikke før sent om aftenen.


Så da vi forlod skolen kl. 10.15, tog vi hen til den blomsterbutik, så jeg kunne hente den blomst, jeg dagen før havde bestilt. Derefter tog vi hen til The Bagel Factory for at spise frokost. Vi kørte hjem til Veech (hun bor nærmest lige ved siden af mig), og der øvede Shannon sig på at sætte mit hår, og vi søgte på google efter mulige frisurer. Vi blev der i en time for at snakke og slappe af. Da Shannon og jeg kom hjem, satte hun hår på mig, jeg lagde make-up og fik taget kjolen på. Min 'mormor' kom over for at se mig før jeg tog afsted, og Elaine (værtsmor) tog nogle billeder. Klokken 16.00 kørte Shannon mig over til Briannas hus, da det var der, vi skulle mødes (kun dem der var i min partybus). Jeg var i partybus med blandt andre Mac og Quay. Min date Jake skulle ikke køre i partybussen med os, da der ikke var mere plads. Jake og jeg kunne have kørt i en anden partybus, men det var $140 dollars hver, og hverken Jake eller jeg ville betale så mange penge. Og Jake sagde også, at det ikke gjorde noget, at han ikke var i partybussen, da dette år ikke var hans prom. Jakes forældre ville køre ham rundt til mødestederne.















Vi tog nogle billeder ude foran Briannas hus, og derefter kørte vi over til Rec Park, hvor alle de andre var.
I partybussen! Danielle, Lisa og jeg
Da jeg ankom til parken fandt Jake mig, og han gav mig blomsten på håndledet, og jeg gav ham sin blomst.

Så fin den er! Og jeg fandt ud af, at den er ægte!!
Vi var der fra 17 til 18, og vi tog rigtig mange billeder. Jeg tog mange billeder med alle mine venner, og de så alle sammen fantatiske ud! Her er et par billeder:

Veech og jeg
Walter og jeg 
Kevin og jeg
Aulaura, Gabby, T, Bri, Mac og jeg

Greg (min nuværende værtsfar),  Kate (nr. 2 værtsmor) og Shannon (værtssøster) var der. Da klokken var 18.30 kom Quay hen til mig for at fortælle, at de andre ventede i partybussen, og at vi blev nød til at smutte, da vi havde reserveret bord på en restaurant. Da jeg havde højhælede sko på (hvilket gjorde at jeg ikke kunne gå så hurtigt), tog Quay mig i hans arme (ligesom hvis vi var nygifte haha) og bar mig hen til partybussen. Da jeg gik ind i bussen, hujede alle og grinte. Haha!

På vej til restauranten hørte vi en masse musik. Det var for det meste 'black music', som de kalder det.  Da der blev nævnt "White Girl" i en sang, pegede de alle på mig og sang, og jeg opdagede, at jeg var den eneste hvide pige i vores partybus. Der var kun to hvide drenge (en af dem var min date Jake). Men jeg er ret ligeglad. Det var rigtig sjovt i partybussen, og vi havde mørklægningsgardiner, så det gjorde det lidt mere festligt.

Vi skulle spise på Inn at Star Light Lake. Jake mødte os deroppe, da hans forældre kørte ham. Restauranten var omgivet af flot natur, men maden var ikke det bedste, jeg har smagt men heller ikke det værste. Jeg sad overfor Mac og hendes date Marc, og vi havde det sjovt. Jake var en gentlemand og betalte for mig.
Maaaaaaaad
Efter middagen (som havde taget længere tid end planlagt) skyndte vi os ind i partybussen for at nå tilbage før kl. 22, hvor dørene ville blive lukket. Jakes forældre, der havde sidet et andet sted i restauranten, havde ikke fået deres mad endnu, så vi fik sneget Jake ind i bussen med os, uden buschaufføren opdagede det.

I Partybussesn!
På vej tilbage til Binghamton spillede vi igen musik, og det var mørkt udenfor, så vi rullede gardinerne op. Da vi ankom til Hotellet (Holiday Inn), der var downtown Binghamton, var alle andre allerede ankommet. Dr. Penna (skoleinspektøren) stod i døren for at tage imod os. Vi gav vores billetter til damerne ved bordet, og vi tog alkoholtesten, før vi kunne gå ind. Da vi kom ind i det store rum, var der helt mørkt med diskolys og høj musik. Folk var allerede i fuld gang med at danse, da det startede kl. 21. Jeg fik hurtigt sagt hej til alle mine venner, taget mine sko af, og så kunne man ellers finde mig på dansegulvet resten af aftenen. Det er sjovt når DJ'en spiller sange, hvor alle kender dansen, da man lærer dem i idræt. Så alle på dansegulvet danser de samme dansetrin!

Jeg fik danset med en masse forskellige, og da det var så varmt derinde,  blev jeg nød til at holde en pause engang imellem for at trække noget frisk luft ude foran. Man kunne ikke gå helt udenfor, da man skulle blive inde. Temaet var New York City. Prom King og Prom Queen blev fundet! Jeg havde ikke fået stemt, da jeg glemte at stemme, da jeg ankom.

Kl. 1 om natten sluttede prom. Men det mente ikke at natten var ovre! Veech og jeg skiftede i hendes bil til afslappende tøj (jeg var iført den senior t-shirt, alle seniorne havde fået udleveret om torsdagen til den store senior luncheon). Mange andre seniore var iført den samma trøje som mig.

Veech kørte hjem til Jake for at samle ham op, da han var taget hjem for at skifte. Derefter kørte vi til AFTER PROM PARTY! After prom var på skolen. Det var VIIIIIIILDT fedt! Da vi kom frem, skulle vi igen tage en alkoholtest. Derefter fik vi et armbånd på og fik udleveret nogle falske papirspenge. I den lille gymnastiksal var der gambling. Der var en masse pokerborde og andet. Den store gymnastiksal var min yndlings! Der var tre store luft ting. Man skulle race hinanden i en af dem (en slags forhindringsbane), de to andre skulle med slås. Der var store trehjulede cykler, hvor man skulle køre rundt med fyrverkeribriller på. Men det var ikke de normale. De var helt slørede, så man kunne ikke se noget.



På gangen hen til cafeteriet var der et bord. Ved bordet sad der en cartoon tegner, og man kunne stå i kø for at få tegnet en sjov tegning. I cafeteriet var et slide show med billeder af seniorne, som blev vist igen og igen. Der var en DJ (ligesom i den store sal). Der var slukket lys med undtagelse af diskolys. Cafeteriebordene var fjernet, så der var plads til at danse, vids man havde lyst. Der var også slush ice maskiner osv. I det andet cafeterie var der en KÆMPE buffet med alt muligt forskelligt mad. Der var også en morgenmadsbuffet, da After Prom ville slutte kl. 5 om morgenen. Kl. 2.30 blev der sagt i højtalerne, at der var et hypnoseshow i det store teater. Mange gik op for at se det inklusiv migselv. Og hold da helt kegle, hvor var det sjovt!!! Jeg optog noget af det, og jeg kunne ikke lade være med at græde af grin. 20 elever kom op på scenen og sad i stolene. Han hypnotiserede dem, så de alle faldt i en dyb søvn. Han fik dem til at gøre de sjoveste ting. For eksempel gav 2 af drengene fødsel til en baby. Han vækkede en af dem op, efter at han havde sagt, at hun skulle glemme tallet 7 i alle sprog. Hun talte sine fingre og var vildt forvirret over, at hun talte til 11 hver gang! hahahaha!


Efter sjovet havde vi lidt tid, før der blev delt præmier ud i cafeteriet. Der var gavekort, kuponbøger, Ipads, fladskærme, computere osv. Jeg vandt desværre ikke en Ipad :( Men jeg vandt et gavekort til startbucks med en værdi på $25, og det er jo bedre end ingenting :)

Da det sluttede kørte Shannon og jeg hjem. Shannon havde været til After Prom festen, da jeg havde spurgt min Yearbook lærer, om hun kunne få en fribillet til at komme ind, så hun kunne tage billeder til Yearbook DVD'en.




Og så var prom slut :( Det havde været en fantastisk oplevelse!! Jeg havde haft det rigtig sjovt med alle mine venner, og jeg havde fået mange komplimenter for min kjole.

Mac og jeg <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar